Procesul de optimizare pentru motoarele de cautare al unui proiect web (SEO) este foarte important pentru orice client ce doreste vizibilitate in mediul online dar si o pozitionare cat mai avansata in ierarhia de cautare. Statistic, peste 70% din vizitatori ajung pe un website datorita motoarelor de cautare, fapt care nu trebuie neglijat. Totusi, foarte putini vizitatori nu stiu exact ce cauta si mare parte dintre acestia nu sunt dispusi sa rasfoiasca zeci de pagini returnate de motoarele de cautare, de aceea pozitionarea cat mai in fata este extrem de importanta … si aici intervine serviciul de promovare online si optimizare pentru motoarele de cautare – Google SEO.
Optimizarea continutului unui website este un proces complex ce ia in calcul aproximativ 200 criterii de evaluare, prin care motoarele de cautare (in special Google) diferenteaza un website de altul, de aceea este foarte important sa fie realizat de specialisti care sa ia in calcul fiecare detaliu tehnic, transformand un website intr-un veritabil instrument de marketing.
Cele mai importante etape pe care le luam in considerare la un proiect web sunt:
Reprezinta o forma de promovare alternativa la SEO prin care se realizeaza campanii platite la motoarele de cautare (prin unelte specifice gen Google Adwords). Efectul de vizibilitate este imediat (si nu depinde de nivelul de optimizare SEO), de aceea acest tip de serviciu este recomandat (chiar si provizoriu) pentru cei care doresc vizibilitate maxima pentru anumite cuvinte de cautare tinta. Sistemul de plata este de asemenea, unul bazat pe performanta (Cost per Click CPC).
Publicitatea online poate fi prezenta prin diverse forme, de aceea se recomanda mai multe actiuni de promovare care includ elaborarea continutului de calitate (original si targetat) si apelarea la alte forme de marketing online prin care acesta sa devina vizibil la publicul tinta.